Innovation Group Polska to ogólnopolska sieć serwisów naprawczych, obsługująca pojazdy osobowe, dostawcze, flotowe i ciężarowe na terenie całego kraju.
Dla Klientów indywidualnych Innovation Group oferuje usługi:
– naprawy pojazdu po kolizji / wypadku
– asystę szkodową wraz z rozliczeniem szkody u ubezpieczyciela
– pakiet usług dodatkowych: auto zastępcze, door2door, 3 letnia gwarancja na usługę naprawy.

Ponadto Innovation Group:
– promuje społeczne akcje wspierające bezpieczeństwo na drodze
– prowadzi akcje edukacyjne dla młodego pokolenia przygotowujące do zawodów: blacharz, lakiernik.

200 Serwisów
250 Zleceń każdego dnia
1500 Naprawianych pojazdów / m-c
90% Zadowolonych klientów

ASYSTENT NAPRAWY
Ogólnopolska Sieć Naprawcza Pojazdów

Innovation Group to firma o globalnym zasięgu, działająca w 12 krajach, na 5 kontynentach, która oferuje kompleksowe zarządzanie procesem likwidacji szkód powypadkowych. Innovation Group łączy najlepsze serwisy w jedną sieć naprawczą, wspieraną przez doświadczony zespół oraz najnowsze rozwiązania technologiczne.

ASYSTENT NAPRAWY
to usługa zapewniająca klientowi pomoc w organizacji naprawy auta po szkodzie.

DLA KOGO?
– Dla każdego posiadacza samochodu osobowego i dostawczego do 3,5 t DMC

CENA ORAZ CZAS TRWANIA USŁUGI
– Roczny koszt Asystenta Naprawy 39 zł
– Czas trwania: 12 miesięcy

 

CO KLIENT OTRZYMUJE W RAMACH ASYSTENTA NAPRAWY
– Zakres usługi bez zgłaszania szkody do ubezpieczyciela
– Pomoc w organizacji profesjonalnej naprawy
– Rabat na części i materiał lakierniczy oraz konkurencyjną stawkę w serwisie,
– Zachowanie dotychczasowych zniżek

Zakres usługi w ramach polisy
– Przyjęcie formalności wraz ze zgłoszeniem szkody do ubezpieczyciela
– Sprawdzenie polisy sprawcy szkody
– Bezgotówkowe rozliczanie szkody bezpośrednio z ubezpieczycielem

Dodatkowo
– Naprawa auta po kolizji/wypadku w serwisie Sieci Naprawczej Innovation Group
– Odebranie uszkodzonego i dostarczenie naprawionego auta do klienta
– Udostępnienie pojazdu zastępczego na cały okres naprawy

KORZYŚCI
– Sprawna likwidacja szkody i kontakt z dedykowanym opiekune
– Auto zastępcze
– Kontrola stanu pojazdu po naprawie
– 3 lata gwarancji na wykonaną naprawę pojazdu
– Minimum formalności dla klienta poprzez: zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela w imieniu klienta, kontakt z serwisem w celu organizacji naprawy bez limitu obsługiwanych spraw

PROCES SPRZEDAŻY
– Usługę można kupić u Agenta w każdym momencie trwania

Pakiet ‘Asystent Naprawy’ gwarantuje Klientom indywidualnym korzyści zapewniane przez naszą sieć naprawczą.

Asystent Naprawy to usługa dla klienta indywidualnego oraz małej i średniej floty.

Główne cechy produktu:
Pomoc w organizacji naprawy auta po kolizji / wypadku w ogólnopolskiej sieci naprawczej
Pakiet serwisowy: auto zastępcze na cały okres naprawy, usługa door-to-door, 3-letnia gwarancja

Dla kogo:
– Dla klientów, którzy rozliczają szkodę z ubezpieczycielem
– Dla klientów, którzy korzystają z naprawy pojazdu bez wykorzystania polisy i chcą zachować zniżki (małe szkody)

Korzyści dla Klienta:
Klient jest zaopiekowany oraz sprawnie przeprowadzony przez cały proces likwidacji szkody
Otrzymuje fachową opiekę oraz nadzór techniczny nad szkodą
Zachowuje mobilność – czyli pojazd zastępczy na czas naprawy

Korzyści dla Agenta:
Usługa Asystenta Naprawy zdejmuje z agenta konieczność obsługi szkód klientów.
Usługa „prowadzi” Klienta do najlepszego możliwego zakończenia szkody, przy zachowaniu mobilności, bez niepokoju o długość naprawy.

Pojazd zastępczy jest najlepiej postrzeganym świadczeniem dla klienta indywidualnego

Unikatowa w skali Polski usługa zapewnia:
– mobilność w życiu prywatnym
– mobilność w życiu zawodowym dla: grup zawodowych świadczących pracę w różnych miejscach oraz dla małych i średnich flot

Pojazd zastępczy przez cały okres naprawy, bez jakiegokolwiek limitu dni – średni czas wykorzystania: 13-14 dni

Usługa jest świadczona bezpłatnie dla wszystkich pojazdów naprawianych w sieci IGP

Door-to-door to usługa polegająca na odebraniu uszkodzonego auta i dostarczeniu naprawionego bezpośrednio przez warsztat

Minimum formalności dla Klienta
Oszczędność czasu

Klient jest obsłużony w wyznaczonym przez siebie miejscu i czasie

Przy okazji zamawiana usługi door-to-door klient może zamówić pojazd zastępczy, który zostanie dostarczony w określone miejsce

Najlepsze rozwiązanie dla osób aktywnych zawodowo i wymagających klientów, którzy oczekują „załatwienia” sprawy od początku do końca

Najdłuższa na rynku 3 letnia gwarancja jest potwierdzeniem wysokiej jakości naprawy oferowanej przez serwisy Innovation Group

Wydłużona gwarancja jest oferowana na usługę naprawy pojazdu zgodnie z technologią producenta

Symbol jakości naprawy oraz bezpieczeństwo użytkowania pojazdu dla użytkownika

Badania satysfakcji klienta w zakresie standardu naprawy potwierdzone wysokim współczynnikiem zadowolenia (4,5 w skali 1-5), potwierdzają wysoki standard obsługi w sieci serwisów Innovation Group.

Asystent naprawy Innovation Group

Jak kupić usługę:

1. Ściągnij i wydrukuj druk umowy wraz z regulaminem DRUK UMOWY DO POBRANIA
2. Wypełnij i podpisz
3. Wyślij umowę na adres:

Tanio i Wygodnie Sp.j.
ul. Piłsudskiego 17
22-400 Zamość

4. Zwrotnie otrzymasz podpisaną umowę oraz kartę „Asystent naprawy”
5. Dokonaj wpłaty (39 zł opłata roczna) na rachunek bankowy podany w umowie

Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy są dostępni pod numerami telefonów

Telefony:

(+48) 84 639 19 23
(+48) 519 541 810
(+48) 519 541 811
(+48) 534 534 999
(+48) 534-409-991
(+48) 577-673-777

(od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–17:00)
lub wyślij wiadomość za pomocą naszego formularza.

Adres

Tanio i Wygodnie Sp.j.
ul. Piłsudskiego 17
22-400 Zamość

Email

info@tanioiwygodnie.pl